Spørgsmål & svar

Gymnastik

spørgsmål og svar

Tilbagebetaling af medlemsskab

Du kan ikke få refunderet dine penge for medlemskab i foreningen. Heller ikke hvis du bliver skadet, gravid eller ikke længere træner i foreningen. Desuden er ASGs medlemskort gældende for alle hold i ASG og ikke kun til ét specifikt hold. Dvs. at hvis et hold lukker, er der ingen returret på medlemskort. Vi forbeholder os retten til at ændre i programmet uden varsel.

Deltagerbegrænsning

Hvis holdet er lukket, er der kun adgang for de personer, der er udtaget til holdet. Hvis holdet ikke er lukket, er der stadig plads på holdet.

Lukkede hold

Opvisningsholdene inden for gymnastik vil typisk være lukkede hold. Nye medlemmer til disse hold optages i starten af en ny sæson, dvs. i begyndelsen af september måned. Du kan finde udtagelsesdatoerne og status på hvorvidt et hold er lukket eller ej her.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål overhovedet, er du velkommen til at kontakt os, så vil vi svare tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os

Fitness

spørgsmål og svar

Tilbagebetaling af medlemsskab

Du kan ikke få refunderet dine penge for medlemskab i foreningen. Heller ikke hvis du bliver skadet, gravid eller ikke længere træner i foreningen. Desuden er ASGs medlemskort gældende for alle hold i ASG og ikke kun til ét specifikt hold. Dvs. at hvis et hold lukker, er der ingen returret på medlemskort. Vi forbeholder os retten til at ændre i programmet uden varsel.

Deltagerbegrænsning

På step-holdene er der plads til max. 39 deltagere (i visse tilfælde mindre). Den først ankomne til træningsstedet laver en liste med sit eget navn øverst og reserverer derved en stepbænk (ny liste hver uge). Det er ikke tilladt at reservere for andre! Forlades træningsstedet før timens start opgiver man sin plads. Det er en god ide at møde op til en 1/2 time før træningsstart i begyndelsen af sæsonen. Der kan også være andre hold, hvor der pga. pladsmangel er deltagerbegrænsning (se evt. holdbeskrivelserne her). Proceduren her er den samme som oven for beskrevet.

Er alle holdene fyldt, således at man skal komme i meget god tid hver gang?

I starten af semestrene kan der være trængsel på flere hold, men det er sjældent et problem efter et par uger. På holdene laver den første, der ankommer til træningen, en seddel, som gælder fra gang til gang. Derpå skriver man holdnavn, dato og tidspunkt. Så gælder den som "fremmødeliste". Hvis holdet er fyldt, vil de sidst ankomne ikke kunne deltage i træningen.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål overhovedet, er du velkommen til at kontakt os, så vil vi svare tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os

Generelle spørgsmål

spørgsmål og svar

Hvordan kan jeg komme med forslag til nye hold?

Skriv til ASG-kontoret på asg@asg.dk .

Kan man både gå til svømning, badminton, agility og gymnastik?

ASG-kortet giver kun adgang til Gymnastik og Fitness. Information om de øvrige idrætsgrene kan du få gennem AUS, 86128512 eller på www.aus.dk.

Gider I at sende et program?

Hvis man ønsker et program, henviser vi til fanen Sæsonprogram, hvor man kan tilpasse søgningen efter specifikke hold. Yderligere information om de enkelte hold kan findes under hhv. Gymnastik og Fitness.

Hvor køber man medlemskort?

Du køber dit medlemskort her på vores hjemmeside. Kontakt kontoret på asg@asg.dk , hvis du har spørgsmål eller problemer.

Kan jeg få penge tilbage for mit medlemskab, hvis et hold lukker eller hvis jeg brækker et ben?

Nej, når man køber medlemskab i ASG, er det til hele ASG og ikke kun til ét specifikt hold. Dvs. at hvis et hold lukker, er der INGEN returret på medlemskort. Vi forbeholder os retten til at ændre i programmet uden varsel. Hvis du bliver alvorligt skadet, kan vi desværre heller ikke refundere dit medlemskab.

Skal mit medlemskort stemples?

Ja, du skal have dit medlemskort stemplet af en træner for at medlemskortet er gyldigt. Sørg for at din træner stempler medlemskortet første gang du er til træning efter have købt medlemskortet.

Jeg har mistet mit kort, kan jeg få et nyt?

Ja, du skal logge ind med dit medlems login her på hjemmesiden og så trykke på fanen "Udskriv dit medlemskort". Så kan du printe en ny udgave af dit medlemskort ud. For at medlemskortet er gyldigt skal du sørge for at få det stemplet til træning af din træner. Træneren kan også give dig et nyt lamineringskort.

Skal jeg altid have mit medlemskort med til træning?

Ja, der er medlemskort kontrol ved hver træning. Medbring derfor ALTID dit medlemskort, da du afvises fra holdene, hvis du ikke fremviser gyldigt medlemskort. Der er INGEN undskyldninger!

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål overhovedet, er du velkommen til at kontakt os, så vil vi svare tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os

Køb af medlemskort

spørgsmål og svar

Jeg har mistet mit kort, kan jeg få et nyt?

Ja, du skal logge ind med dit medlems login her på hjemmesiden og så trykke på fanen "Udskriv dit medlemskort". Så kan du printe en ny udgave af dit medlemskort ud. For at medlemskortet er gyldigt skal du sørge for at få det stemplet til træning af din træner. Træneren kan også give dig et nyt lamineringskort.

Skal mit medlemskort stemples?

Ja, du skal have dit medlemskort stemplet af en træner for at medlemskortet er gyldigt. Sørg for at din træner stempler medlemskortet første gang du er til træning efter have købt medlemskortet.

Hvorfor kan jeg ikke printe mit medlemskort ud?

Din betaling er formentlig ikke blevet godkendt endnu. Hvis du har betalt med Dankort, skyldes det, at PBS ikke har godkendt din betaling endnu. Hvis du har betalt via bankoverførsel, har vi ikke registreret indbetalingen på vores konto endnu. Hvis dit kort ikke er blevet aktivt inden for et par dage, er du velkommen til at kontakte os på asg@asg.dk

Når jeg printer mit medlemskort ud, ser det helt forkert ud. Hvad gør jeg?

Hvis dit medlemskort ser forkert ud, når du har printet det ud, skyldes det formentlig printerindstillingerne på din computer. Prøv i så fald en anden printer. Alternativt skyldes problemet at din internetbrowser er en ældre udgave. Prøv i så fald at opdatere den. Hvis du stadig har problemer, er du velkommen til at skrive til asg@asg.dk , så kan vi sende dit medlemskort til dig som pdf-fil (som du kan printe ud i stedet).

Jeg prøver at købe et medlemskort, men der sker ikke noget, når jeg indtaster mine kontaktoplysninger m.v.. Hvad gør jeg?

Du har sandsynligvis været medlem af ASG før, og dit brugernavn (der som udgangspunkt er din email-adresse) vil derfor være optaget. Prøv derfor at logge ind først ved at indtaste din email-adresse som brugernavn. Hvis du ikke kan huske adgangskoden, kan den blive sendt til din mail ved at du trykker på "Glemt din adgangskode?" ved login feltet. Hvis det ikke fungerer, så send en mail til asg@asg.dk , og vi kan hjælpe dig med at lave en ny adgangskode. Når du er blevet logget ind, kan du herefter foretage dit køb.

Hvordan printer jeg mit medlemskort?

Log ind med dit brugernavn og password i login-feltet til venstre. Når du er blevet logget ind, kan du printe dit medlemskort ud ved at trykke på "Udskriv dit medlemskort" i menuen til venstre. Følg herefter instruktionerne på skærmen.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål overhovedet, er du velkommen til at kontakt os, så vil vi svare tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os